translate this:)

8 Ocak 2013 Salı

Tuhaf Olaylar Dizisi-1

Kar yağışlı bir Kütahya sabahından merhaba:)
Bloğumu açtığımdan beri etrafımda tuhaf, komik, hikayeleştirebileceğim olaylar yaşıyorum sanki..Ya da algıda seçicilik katsayım arttı bilemiyorum şimdilik :P
Birkaç olay anlatayım da gülelim:)

OLAY 1: Dün hayatımda alıp alabileceğim en tuhaf ve de şeker iltifatı aldım.
Dün yine bir meyve saatiydi( genellikle öğleden sonra olmak üzere iki porsiyon meyve mutlaka yerim).
 Bir elimde elmam, bir elimde mouse (evet umrumda dünya hala :P) ekrana kilitlenmiş bir şekilde dururken kıymetli şahsiyet  #Feray arkadaşım aniden içeri girdi. Bana anlayamadığım manalı bir bakış attığını farketsem de elmamdan bir ısırık daha almama hiçbir şey mani olamazdı (ki devam ettim:P), koparttığım parçayı gevelerken bana aynen şöyle dedi:
--Ya Kübra senin elma yemene hayranım [ :S:S anlam veremediğim bakıştan sonra anlam veremediğim bir cümle daha bu kadarı da fazla yahuuu diyen beynim bir yandan da bunu çözümlemeye çalışıyordu, sanırım her gün iki çeşit meyveyi usanmadan çantamda taşımamdan, meyve yeme alışkanlığımdan bahsediyor derken...) "Bir kadına elma yemek ancak bu kadar yakışır" demez mii:):)

Canım arkadaşım ya, beni sevdiğini biliyordum da bu kadarını tahmin etmeye çalışmak yeterince analitik çalışan beynime hasar verebilirdi :D:D
Sen de nası bi göz var, nasıl bakıyorsun bana ya da dünyaya, sen neyin kafasını yaşıyorsun ne yeyip ne içiyorsun be kardeşim :D:D demedim ama kızı buradan reklam ettim:)

Ya da gerçekten ben bu yılın"Elma Güzeli" miyim??

--BEN, BEN ISIRDIM KIZGIN KURTÇUK..AMA ÇOK GÜZEL ISIRDIM, VALLA..ÖLE DİYOLLAĞĞ:)


E bende böyle gönlü güzel, kafası güzel arkadaş çok [Çok şükür!:)]
Bunu duyan #Funda arkadaşım şöyle devam etti: [tahmin edeceğiniz üzere adını çok sık duyacaksınız çünkü kendisi de BPGYGdir)

--Kübracım sen bence bunu her yerde anlatma, valla Ömer(eşim) sana elma yemeyi yasaklayabilir(!)
:):):):) Ben de burdan tüm sanal aleme duyurdum iyi mi :P

NOT  : [BPGYG: Bomba Patlatma Gündem Yaratma Güzeli]

Yorum: Sevgili Feray sen beni bile böyle görüyorsan, bence sen bu sene Oscar'ı alırsın. Hangi dalda olacak canım "WİFE of THE YEAR" tabiki:):)


Diğer olaylara devam edeceğim şimdi işe dönmeliyim;)




4 yorum:

  1. seviyorum senide bloğunuda :))))) (Funda)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. görseli görünce gülümsedim,dönem başında karikatür konusunu öğrencilerime yaptırırken birkaç tanesi aynı böyle elma içinde kurt çizmişlerdi :)

    YanıtlaSil