translate this:)

6 Şubat 2013 Çarşamba

Bir YAZAR Bir KİTAP Bir HAYAT


Merhaba,

Bu gün meraklılığımın zirvesindeyim..Bloğum için bazı şeyler araştırdım, ne nasıl eklenir, kodlar vs..
Mesela animasyonlu Popüler Yayın, takvim bir de ziyaretçi sayacı:P
E daha bir ay oldu yeni öğreniyorum bilenlere çocukça bir heves gibi gelebilir, lütfen fazla yüksek sesle gülmeyiniz:) 

Bugün sizinle yeni keşfettiğim bir yazarı ve kitabını paylaşmak istiyorum..Henüz okumadım ama okuduğumda da fikrimi buradan duyuracağım:) Fakat araştırdığım kadarıyla beğenilen bir yazar imiş..

Yazarımız Virginia Woolf:




Okumayı düşündüğüm ilk kitabi da Toplu Eserleri (Kendine Ait Bir Oda olarak da geçiyor)
1882de İngiltere'de dünyaya gelen Virginia W. romancı ve eleştirmen olmasının yanı sıra sıkı da bir feminist imiş..

Babası da Victoria Devri'nin tanınmış yazarlarındanmış..Bazı şeyler genetik işte:) 
Olmayınca olmuyor, yapamadığınız şeyler için fazla didinmeyin salın gitsin , Godunuzda yok diye modunuzdan olmayın diyeceğimiz sanıyorsanız yanılıyorsunuz:p

İlginç bir hayat hikayesine sahip olmakla birlikte, yaşamının sonlanması da oldukça ilginç..
"Her gün savaş korkusu ve yeteneğini kaybetmenin vermiş olduğu stres, dehşet ve korku sonucu ruhsal bunalıma girmiş, 28 Mart 1941’de içinde bulunduğu duruma daha fazla dayanamayıp evlerinin yakınlarında bulunan Ouse nehrine ceplerine taşlar doldurarak atlayıp intihar etmiştir"

Okumayı da okunmayı da çok seviyorum..
Kendinize iyi davranın:)

2 yorum:

  1. ben de henüz virginia okumadım ama okunacaklarımın en başında yer alıyor her zaman :) kısmet ne zamana bakalım :D

    YanıtlaSil
  2. valla #kitapkardeşliği'ne başvurumu yaptım ama stylopunk arkadaşımız umarım listeye bizimkileri de almıştır:)

    YanıtlaSil