translate this:)

6 Ocak 2013 Pazar

2013 Beklentileri...

Merhaba blog severler,

Hesabımı 2011 aralıkta açmışım ama tembellikten ve belki de biraz tozlanmış olmamdan (yazma konusundaki yetimi kaybettiğimi düşünmeye başlamıştım da..) cesaret edemedim bir türlü..umarım bundan sonra yazdıklarım çook kişiye ulaşır ve de güçlü dostluklar kurarız. Ayrıca bir kitap kurdu olan #Hamide Tekin Yıldır arkadaşıma, beni bazı konularda farkında olmadan teşvik ettiği için de teşekkürü borç bilirim.
Pazartesinin gelişi pazardan bellidir der büyükler, o  sebeple 2012 genel anlamda benim için güzel bir yıl olduğundan 2013'ün de güzel geçeceğini düşünüyorum:) umuyorum,istiyorum..
Kısaca belirteyim 2012'de bir zaman ayrı olduğum sevgilimle uzun soluklu ilişkimiz yeniden başladı ve de 8.yılımızda evlendik:) sonraaa ben mühendis olarak bir kuruma atandım..özel sektördeyken canım çıkıyordu şimdi çook mutluyum..e bi de Evime dönebilirsem süper olacak ne yazıkki İzmir dışına atandım.. 


2013 şaşırt beni.

Bu sene bitmeden evime,İzmir'e istediğim bir kuruma geçeyim:)
Evimizin borcu bitirelim(enazından çoğunu)
Haftada 1 kitap bitireyim:)
Kpds ki atık YDS oldu en az 80 alayım:P
Bi kaç dil öğreneyim:)
Karakaleme tekrar başlayayım:) En azından Çini ya da ekru kursuna başlayıp başarılı bi şekilde bitireyim..
Yüksek lisansa başvurayım. 
Kütahyaya işi gerçekten bilen bi Pilates uzmanı gelsin ve mümkünse benim de kulağıma gelsin:D
Kansızlığım son bulsun,demir depolarım dolsun:D:D
Katıldığım çekilişte nolurrrrrr ARABA bana çıksınnnnnnnnn
Dostlarımla daha çok biraya gelelim:(
Bu sene ve geçen her sene Kocam bana daha  da aşık olsun ve Evliliğin AŞK'ı TUTKU'yu öldürmediğini kanıtlayan çiftlerden olalım...
En önemlisi de bu sene anne olmayayım:D:D Fallarda çocuk çıkıp duruyor:S
Bu liste daha fazla uzamadan ve de sizi sıkmadan son buldurayım:)
haaaa birde yazma konusunda pasım gitsin, bloglarım çok okunsun, blogcu bir sürü arkadaşla tanışayım:)
Vatana, Millete hayırlı uğurlu olsun..
NOT: Şükür 2013te yapılacaklar listemden birtanesinin üstünü çizdim.

2 yorum:

  1. yihuuuuuu :) blog dünyasına hoşgeldin dostum benimle ilgili söylediklerin için rica ederim her zaman :p yazını beğendim 10 nömra olmuş... dileklerine gelinceeeee amiiiin diyorum kocaman, inşallah hepsi olur birer birer ama ilk etapta birincisi olsun bence evet evet gerisi gelir çorap söküğü gibi :D
    ps: kansızlık için kara üzüm kurusu ye, bir de sabah aç karnına gece de yatarken bi çorba kaşığı pekmez iç. ben ünideyken 2 yıl yaptım şimdi canavar gibiyim :p

    YanıtlaSil
  2. saol cnm:) desteğin ve önerin için yepisyeni blog yazım daha renkli bişekilde en yakın zamanda görücüye çıkacak..coming soon:P

    YanıtlaSil