translate this:)

2 Ekim 2013 Çarşamba

BİRİCİT HADİ KÜTAHYAYA GEL:)

Tünaydın sessiz bloggerlar...
Ses seda çıkmıyo, yorum bırakmadan kaçıyorsunuz, takip etmeseniz bile bir merhabayı esirgemeyin yahu...
Zaten işyerinde koşuşturma yoksa canım sıkılıyor enazından sizden gelen ufacık şeyler, hani şu kırmızı kırmızı yana "denetlenmeyi bekleyen bir yorumunuz var" cümle yok mu!
Ondan daha iyisi şam da kayısı değilllll, denetlenmeyi bekleyen 2, 3,4 ...yorum olması :)
Bu rahatsız kurban olsun size:P
Öncelikle yavaştan soğuyan havalarda, ne kadar yazı özlesek de aman ince giyinmeyin, lahana gibi olun tabiri caizse, bi doktor olmasam da işin tekniğini bildiğimden :P ısı yalıtımınızı daha iyi yapmış oluyorsunuz...ince ama kat kat giyinelim...
Böylece terledim, çıkardım, terim soğudu sonra burnum aktı, boğazım acıdı derdimiz olmaz...Neyse canlar uzatmayım sizi seviyorum sağlıklı olun, beni okuyun emi:)

o bacak nası kırılmış öyle:D:D

Yine MİMlendim kiiii:)
Sevgili BİRİCİT teşekkür ederim:)

Bloğunuzun adı Artık sormasanız diyorum yeterince ünlüyüm :P
RAHATSIZLAR KULÜBÜ

Hangi ilde yaşıyorsunuz 657li olarak Kütahya'ya geldim, mecburi hizmet gibi, umarım tez vakitte giderim...İzmir'de evim, yuvam, hatta Karşıyaka'da:)

Blogger buluşmalarına katıldınız mı? O konu benim kanayan yaram diyebilirim, İzmir'de ve İstanbul'da çılgınlar gibi etkinlik yapan ama Anadolu'nun bağrındaki şehirleri unutanlara buradan sesleniyorum:
"Sizi deli gibi kıskanıyorummmm, hasetlikten orta yerimden çatlıcam, gelemiyorum oralara siz gelin buralara:D"
Şehir dolayısıyla hayır:( görüldüğü üzere...Eskişehir'de yapın bari hafta sonu olursa valla gelirim:)


Bulunduğunuz ilde blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister misiniz? Sence?? Kesinlikle evet evet evet! Nikah masasında bile bu kadar hevesle bağırmadım yani:)

Sizce bir blogger etkinliği nasıl olmalı? Güzel bir organizasyon olmalı, mekan önemli, ortam herkesin tanışıp kaynaşacağı kadar sıcak ama uzun saatler kalınacak kadar da rahat hissettiren bir yer olmalı, Ufak yarışmalar ve ödüller konulabilir mesela...Zaten sıcakkanlılık ve bol sohbet garanti:)

Bu mim'den yapmak isteyen herkes yapıp beni kaynak gösterebilir:)
Mimlediğim herkes buna vakit ayıramayabiliyor ve üzülüyorum cevaplanmayınca, bu sefer beklentiye girmek istemiyorum aslında merak ettiğim çooook kişi var:)

Sımsıcak bi gün geçirmeniz dileğiyle görüşürüzzz:)




6 yorum:

  1. Eskişehirdeyim ben de canım ne güzel olur bir buluşma olsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm:) bence de yapsınlar eskişehirde, süper olur:)buradan duyurulur ne diyelim...

      Sil
  2. keske gelebilsem :)) tesekkurler hem davetin hemde yanıtladığın icin sen İstanbula gel canım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, eskişehir olabilir bence bi haftasonu, çok süper olur:)

      Sil
  3. Bence ortak bir şehirde buluşulabilir :)

    YanıtlaSil