translate this:)

4 Temmuz 2013 Perşembe

TATİL CANDIR

Upuzzzuuunnn bi aradan sonra tekrar merhaba blogsever dost,
Bu süre içinde beni merak eden arkadaşlarım oldu teşekkür ediyorum:)
Bu ara veriş önce bir hayal kırıklığı ile başladı sonra can sıkıcı olaylar derken uzaklaştım, daha doğrusu işten güçten her şeyden hatta  biraz hayattan..Havaların ısınsam mı soğusam mı karar verememesinin ardından yaz güneşinin karşı konulmaz sıcaklığı eritti içimdeki buzları geri döndüm:) yazacak çok şey birikti ama öncelikle kısa bir tatilin uzun etkilerini konu ederek başlamak istiyorum:)
Bu kaçamak bana can verdi, Çeşme Bodrum kan verdi :P
Henüz tatile çıkmamış ya da çeşit çeşit sebep yüzünden çıkamayacak ve bu yazıya denk gelmiş blogsever dostlarla bi nevi kan kardeşi olur muyuz :P
Bence oluruz...o zaman resimler konuşsun:)

Önce Bodrum Bodrum...Bu kadar güzel bir mavi ve bembeyaz binalar...Muhteşemdi


                               Özgürlük hissi, rüzgara karışma isteği,deniz kokusu derken kendimden geçtim...


                                                                    Bu Bayrak dalgalandıkça özgürüz asıl...



                                                       atlıcam dedim tuttular:( e bari resmini çekeyim dedim :) 


                                                      san'at yapayım deim, olmuş mu:P


                                                                                     poz vermeden olmaz..


                           Şeffalık'tan bahsedenler alın size..Bulanıklığınızı farkettiniz mi (laf yerine giderrrr)


                                        Bu resim zeka küpü kocamın eseridir. Camiye minareden gireceğim nerdeyse..

                     Yuvarlak masa bulamayınca kraliyet masasıyla yetindik, gönüllerin şövalyesi :P


                       tarihi kişiliği bi makasla nakavt eden yılmaz ailesinin reisi:) ne çektin be amca.. 


                                                              Duvardaki resimle uyum sağlamaya çalıştık:P


amforalar ve tarihsever kocam:)
Not: amfora: testi

                                                         Bodrum sualtı müzesi gönülleri folklor ekibi:P inci gibi dizilmiş


                                                                                             marina pozu:)


Kocamız şövalye amma velakin şahsım da taht sahibi:)
ben bu koalisyonu bozarım;)
game of thronessssss

ÇEŞME FOTOLARI COK YAKINDA:)
Kızgın kumlar,serin sular
bronz tenler, fosforlu ojeler, 
şıpıdık terlikler cici bikiniler 
sizinle olsun:)))
mutlu kalın....



2 yorum:

  1. Tekrar hoşgeldin diyelim o zaman arayı baya açmıştın :) ama bol enerjini tatil postlarıyla beni bile motive ettin haydi kaldığın yerden devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmmm çok özledim ya sizi:) motive olalım ekonomiye can katalım:P
      Yorumunu diğer yazıma da bekliyorum:P

      Sil