translate this:)

9 Temmuz 2013 Salı

HOŞGELDİN RAMAZAN

Mübarek Ramazan Ayının ilk mahmur gününden merhaba:)
Aslında bünye itibariyle tutamayan bir kişilik olarak bu sene çok istedim tutmayı ve de ilk güne göre iyi gidiyorum galiba :P

Şuan bulunduğum yer, yaz mevsimine göre serin..belki dışarısı hafiften yanmaya başlamıştır malum öğle saatleri:) lakin odam güneş görmediğinden şimdilik tansiyon yerinde..Güzel de uyumuşum herhalde ki kafa normal:) yani öyle sepet gibi hissetmiyorum...Hafiften gurultular başladı, ben ona tatlı telaşlar demek istiyorum, öğle saatlerine doğru normal tabi..Beden alarm veriyor, öğle yemeği vakti geliyor diye..Daha çok beklersin sevgili mide:) Ben öyle saatleri sayıp "daha çok var yaaaa geçer mi bu vakit" diyenlerden değilim,diyene karşı da değilim elbette ama bir mesai kadar daha vakit olduğunu söyleyebilirim sevgili böbreklerim, karaciğerim:) hehe

Ne çektim şu odadan...Kışın kurumun en soğuk odası olarak yön unsuru sayılabilirdi yani, burayı kuzey kutbu sayarsak çay ocağı batıda, il müdürü doğuda kalır :P
Hiç değilse yılda birkaç ay sefasını sürecekmişim meğer,pencereyi açınca da rüzgar ohh:) Allah sıcakta, güneşin altında, beden gücü ile çalışan niyetli-niyetsiz herkese kolaylıklar versin.. Hatta şuan orucu başına vuran 2 arkadaş benim odayı yatakhane olarak kullanıyor:) Fotolarını çekip buraya koysam iyi olurdu aslında kira niyetine :P

Bu ay insana ayrı bir huzur mu veriyor ne..İnancı olan, olmayan herkesin hissedebileceği bir şey bence bu, iftar saatine yakın bir telaş başlıyor, sofralar kuruluyor, insanlar tek bir topun patlamasını bekliyor bir damla suyun boğazlarından geçmesi için, hep birlikte...Sımsıcak pideler bekleniyor fırıncıların küreğinden önce burna bayram yaptıran ardından mideye, tüm dünyadaki Müslümanların çoğu birbirini ardına orucunu açıyor, Meksika dalgası gibi :)
Düşününce, çok güzel değil mi...
Güzellikler nasıl ki paylaştıkça artıyorsa,Ramazan da kalabalıkla güzel oluyor bence. Paylaştıkça hem yükünüz azalıyor(yemek yapma,sofra hazırlama gibi) hem daha keyifli oluyor...


Gelsin sıcak sıcak buharı üstünde pideler...
                         Arasına ne koysan geri çevirmez gönlü bol ramazan pidesi, tereyağlı da güzel, peynir zeytinli de...


Olmazsa olmaz davullar sahur vakti:)

Bu kadar koşturmaca tatlı atışmalar, trafiğin sıkışması ya da komik olaylara da sebep olacak, aman sinirlere hakim olalım:)

Mutlu ve huzurlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder